Milevsko pro život i pro dovolenou

Za výhledy na rozhlednu Kuníček

• 19.4 km
  • Náměstí E. Beneše
  • Rozhledna Kuníček
  • středně těžká

Pro zdatnější cyklisty, není vhodné pro rodiny s malými dětmi.

Z náměstí E. Beneše v Milevsku se dáme po hlavní silnici směr Kovářova. Hned za Milevskem se dáme vlevo okolo čerpací stanice, projedeme příjemnou lehce kopcovitou krajinou až do vesnice Dmýštice. Na konci vesnice sjedeme z hlavní silnice na vedlejší vpravo, která vede rovně směrem na Klisinec (trasa od Klisince až do cíle je náročnější kvůli stoupání do kopců). Klisinec projedeme a na jeho konci se nedáme směr na Dobrošov, ale směrem na Kovářov - Zážitkový park Zeměráj. Park Zeměráj je přírodní park plný zážitků a poznání, který určitě stojí za návštěvu především v letních měsích. Dorazíme do Kovářova, odtud se vydáme do vesnice Vepice, projedeme kolem místní pily a pokračujeme dál do kopců do vesnice Vladyčín a Krchov. Odtud je to už kousek k rozhledně Kuníček. Před samotným kopcem, na kterém stojí rozhledna se nachází ještě barokní kaple svaté Anny. Nad ní je malé parkoviště, kde můžeme nechat kola nebo s nimi můžeme vyjet až k rozhledně. Šlapání do pedálů stojí určitě za to, výhledy na oblast Petrovicka vás odmění. Cestu lze absolvovat i v kratší verzi a to, pokud pojedete z Milevska přímo do Petrovic a zde pak budete sledovat ukazatele na rozhlednu Kuníček.

Trasa Za výhledy na rozhlednu Kuníček na mapě

Chcete vědět co se děje?

Pošlete nám svůj e-mail a získejte informace o aktuálních akcích v Milevsku.